Ondernemen is tof. Maar kan soms als eenzame, eh, business aanvoelen. Bijvoorbeeld als je voor de 23e keer het marketingwiel blijkt te hebben uitgevonden. Of wanneer je ontdekt dat jouw wiel beduidend vierkanter is dan dat van anderen. Wat zijn nu eigenlijk de best practices op het gebied van bijvoorbeeld marketing of merchandising? Hoe betrek je klanten intensiever bij je activiteiten? Waar gaan ze kikker-breed van glimlachen? En waar worden ze gezond hebberig van?

Storey, een initiatief van Haags Retail Punt, maakt een eind aan onderneemzaamheid. Hoe? Door ondernemers elkaar te laten trakteren op een rondje van de zaak. Oftewel: door ondernemers bij elkaar mee te laten draaien. En, vooral, door ze van elkaar te laten leren. Daar wordt iedere ondernemer blij van!

What’s the Storey?

Iedere storey is het verhaal van een ondernemer. Waar ze goed in zijn. Hoe ze dat zijn geworden. Maar ook: waar ze nog veel beter in willen en kunnen worden. Solo, maar vooral door kennis en ervaring met collega-ondernemers te delen. Zo wordt voorkomen dat marketingwiel 24 van de vrijdagmiddagborreltafel rolt!

Project Storey start in maart lokaal, wanneer tien ondernemers een dag bij elkaar meedraaien. In april worden de insights in COMM gepresenteerd aan (landelijke) retail professionals, ondernemers en stakeholders uit de publieke sector. En in juni organiseren we een verdiepend event op een ondernemende Haagse hot spot.

Evenement Storey op 12 juni (kosteloos)

Surfshop? Surfschool? Surfeaurant? Als je er ‘surf’ voor kunt zetten of voor kunt denken, ben je aangespoeld bij Hart Beach! In de vroege jaren ’70 gestart als ‘zomaar’ een surfshop voor langharige beach bums, maar anno 2018 dé thuishaven voor surfers en alle andere mensen die graag op het strand vertoeven. Hoe het bedrijf een tsunamihoge merkbelevenis creëert? Ontdek het zelf en laat je meevoeren door eigenaar Romke Schuitema.

Of pak een golfje later en plof om 19:00 uur op het strand. Dan vraagt Rupert Parker Brady [o.a. BNR Nieuwsradio] vier Haagse ondernemers die bij collega-ondernemers meedraaiden naar hun ervaringen. Waar zijn ze door geïnspireerd? En, waar kun jij (ja, jij, lezer!) je door laten inspireren? Hoe bouw je een merk? Welke nevenactiviteiten hebben meerwaarde voor je klanten? En wat kan een lokaal netwerk je bieden? Genoeg gespreksstof dus, waar we ook nog eens fijne hapjes bij serveren!

Meld je nu aan

Video's

Welke ondernemers en/of onderwerpen komen deze avond aan bod? Bekijk nu al de inspirerende video’s van de meekijkdagen online:

Programma 12 juni 2018

De avond bestaat uit twee delen. Een rondleiding in de Surfshop en een interview met vier Haagse ondernemers.

Deel 1 - Rondleiding
  • 18.15 uur: Ontvangst bij Hart Beach Surfshop (Vissershavenweg 55b, Scheveningen)
  • 18.30 uur: Eigenaar Romke vertelt het verhaal achter Hart Beach
  • 19.00 uur: Wandeling naar Hart Beach Surfschool
Deel 2 – Interview
  • 19.00 uur: Inloop met hapje en drankje bij Hart Beach Surfschool (Strandweg 3B, Scheveningen)
  • 19.45 uur: Rupert Parker Brady interviewt vier Haagse ondernemers
  • 20.45 uur: Borrel

Meld je nu aan

Persbericht

Download persbericht