Het programma Smart Shopping, onderdeel van het Haags Retailpunt, is onlangs een samenwerking gestart met Den Haag Marketing met als doel de online zichtbaarheid van Haagse winkelgebieden te vergroten. Op maandag 18 april jl. vond de kick-off sessie plaats waarbij er uitleg werd gegeven over de inhoud van deze samenwerking, de winkelgebied-pagina’s, contentbeheer, tips & tricks en het speciale partnerpakket voor ondernemers.
Denhaag.com is een online platform waarop winkelgebieden en individuele winkels zich kunnen presenteren aan bewoners én bezoekers van Den Haag. De komende periode wordt het platform denhaag.com verder uitgebreid met winkelgebied-pagina’s.
Vanuit Smart Shopping stimuleren wij de content managers van de winkelgebieden om zich aan te melden voor denhaag.com om het diverse aanbod op het gebied van shoppen, horeca en cultuur dat Den Haag rijk is nog meer online te profileren/op de kaart te zetten. Ik vind het mooi om te zien dat al zoveel winkelgebieden hiermee aan de slag zijn gegaan.
aldus Hester Bunnik, programmamanager van Smart Shopping.
Aanmelden kan door een e-mail te sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., programmamanager Smart Shopping.