Kom in contact met potentiele klanten via Facebook of Instagram. 
Maandagochtend 22 juni (van 10.00 tot 11.00 uur) organiseert het Haags Retailpunt in samenwerking met The Young Digitals een webinar over hoe je social media effectiever in kunt zetten. LET OP: BIJEENKOMST HEEFT AL PLAATSGEVONDEN.

Hoe zet je Facebook en Instagram in om nieuwe klanten aan te spreken en hen voor jouw producten of diensten te interesseren én naar je winkel of horecagelegenheid te bewegen? Je ontvangt handige tips om zélf aansprekende teksten en beelden te maken. Ook leer je welke analyse tools je in kunt zetten om het succes van je online marketing te meten & te vergroten.

Effectievere inzet social media
Tijdens dit webinar komen drie onderwerpen aan bod, die jou concrete handvatten bieden die je meteen kunt inzetten om je eigen social media acties te verbeteren.

  1. Hoe bouw je effectieve campagnes op Facebook en Instagram: Via welk kanaal kan ik het beste mijn doelgroep bereiken? Betaalde campagnes: hoe selecteer ik mijn doelgroep en zet ik mijn budget optimaal in? Wat zijn inspirerende voorbeelden van andere retailers waar ik van kan leren? Welke tools kan ik gebruiken om mijn post in te plannen?
  2. Praktische tips om aansprekende teksten te schrijven en beelden te maken: Wat zijn slimme invalshoeken die je kunt gebruiken voor je post? Wat zijn de belangrijkste bouwstenen van een effectieve tekst? Hoe maak je goede foto’s met je mobiele telefoon? Wat is een gratis online tool waarmee je gemakkelijk zelf je foto’s kunt bewerken?
  3. Inzicht in de effectiviteit van je online acties: Hoe installeer je Google Analytics en koppel je deze met je social media kanalen? Hoe voeg je eenvoudig codes toe aan je social media post, zodat je kunt zien welke posts meer of minder bezoekers aan je website opleveren? Wat zijn de belangrijkste cijfers om het effect van je online inzet te meten? Met deze gegevens kun je bijsturen en slimmer je posts, advertenties en social media kanalen inzetten.

Handig: How-to video’s
In dit webinar worden handvatten aangeboden; Je krijgt kennis en voorbeelden, maar uiteindelijk leer je het meeste van het zelf doen. Vandaar dat je vooraf al informatie krijgt toegestuurd en naderhand handige instructies ontvangt; hoe kun je er zelf mee aan de slag? Ook sturen we je naderhand praktische How-to video’s; die helder uitleggen hoe je meer klanten kunt werven via Facebook en Instagram.mokup smartphone technology phone 34407

 

Voor wie is dit webinar bedoeld?
Ondernemers die al “iets” met social media doen en hun Facebook of Instagram account effectiever in willen zetten.

  • Ondernemers die al actief zijn op social media, maar nog beter willen kunnen meten “aan welke knoppen ze kunnen draaien” voor nog betere resultaten.
  • Social media beheerders van winkelgebieden.

Inschrijfkosten: slechts €10,-
Normaal gesproken kost dit webinar, inclusief How-To video’s €60,-. Om ondernemers in de huidige situatie te ondersteunen; biedt het Haags Retailpunt dit webinar bijna voor niets aan. Nu kost het webinar je slechts €10,-

Wees er snel bij
Schrijf je nu direct in, want het aantal plaatsen is beperkt. LET OP: Aanmelden niet meer mogelijk, bijeenkomst heeft al plaatsgevonden.

Op het tijdstip van het webinar klik je vanaf je laptop, computer of telefoon op de link die je ontvangt na aanmelden. Je wordt dan vanzelf naar een website geleid waar je live een presentatie volgt. Je volgt de online workshop dus gewoon thuis vanuit je luie stoel.

Over The Young Digitals: Sociale onderneming The Young Digitals helpt jongeren die vastgelopen zijn aan een baan als digitaal marketeer. Wij bieden deze jongeren een kosteloze training van 10 weken, waardevolle werkervaring en begeleiding naar een nieuwe werkgever. Onze young digitals brengen hun kennis direct in de praktijk en werken – onder begeleiding van onze ervaren experts – voor bedrijven en organisaties die een sprong voorwaarts willen maken op het gebied van digitale marketing. Onze jongeren zijn expert op het gebied van Facebook en Instagram. Zij weten hoe zij deze kanalen kunnen inzetten om doelgroepen te bereiken, prikkelen en activerenTYD visual 1