Goed nieuws voor alle BIZ-besturen binnen de Bedrijveninvesteringszones (BIZ)! We zijn verheugd om aan te kondigen dat we binnenkort administratieve ondersteuning zullen aanbieden aan alle deelnemende BIZzen.
Wat houdt deze ondersteuning precies in?
Om de BIZ te ontzorgen van alle administratieve verplichtingen, zoals het opstellen van het jaarplan, het organiseren en notuleren van de Algemene Ledenvergadering (ALV) en het jaarverslag, bieden wij een uitgebreid pakket aan administratieve ondersteuning aan.
Dit is een uitgelezen kans om de administratieve lasten van de BIZ te verlichten en meer tijd en energie over te houden voor andere zaken.
Wil je ook profiteren van dit aanbod? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar info@haagsretailpunt.nl en laat ons weten dat je mee wilt doen!
Voorwaarden:
- Doelgroep: Haagse BIZ-en behorende tot de hoofdwinkelstructuur.
- BIZ-en die starten of in een verlengtraject zitten en zodoende een kwartiermaker hebben aangewezen, kunnen geen aanspraak maken op het Pakket: Administratieve Ondersteuning.
- Het Haags Retailpunt beoordeelt na de aanvraag van de BIZ of deze in aanmerking komt voor het Pakket: Administratieve Ondersteuning.
- Het Pakket: Administratieve Ondersteuning wordt in zijn geheel afgenomen.
- Het staat de BIZ vrij om een eigen ondersteuner in te schakelen, eventueel met hulp van het Haags Retailpunt.
- De gemeente draagt maximaal 50% bij tot een maximum van €2.000,- excl. BTW per BIZ. Het is een cofinanciering waarbij de BIZ de overige 50% bijdraagt.
- Het Haags Retailpunt fungeert als aanspreekpunt en evalueert het proces van de afname van het Pakket: Administratieve Ondersteuning.
Let op: Bizzen die momenteel een kwartiermaker hebben, zijn uitgesloten van deze ondersteuning.
➡️Vergeet niet: binnenkort delen we dit soort berichten alleen nog op ons Chainels-kanaal. Dus, meld je aan, activeer jouw account en blijf op Chainels op de hoogte van alle laatste updates, evenementen, subsidiemogelijkheden en meer! Zie: https://www.haagsretailpunt.nl/aanmelden-chainels/